Friday, April 3, 2009

SEE the World with Your's Eyes



3days tinggalkan these baby....dah buka mata...smlm smpai je rumah, terus g cage....tgk hitam with her babies...cm pelik plak,tak pernah dapat grey color...
2 eko like thieft with black circle ....happy nyer tgk diorg ni...rabbits yg dulu anak2 die tktkn org,diorg 5 eko ni sgt manja n jinak,buka pintu cage je,5eko dtg cium tgn....hahaha so happy la...agak2 besa sket bole la bwk ke umah sewa kat bkt sentosa....huhuhu,nsib my hzmate Nua da bagi permission...he also pets lover....plan nk bwk 2eko...biar biak byk2,leh buka gerai kat office...heheheh,pets corner kat tepi meja aku,sah sah esoknye kena buang keje....hopefully diorg mmbesar dgn cepat..aminnn!!!

1 comment:

  1. alhamdulillah....dah besar dengan baiknya....tumpang seronok aku tengok anak anak kawan aku ni...lagi seronok kalau bagi kat aku sekor dua hahaha....dari bagi kat din kuty baik bagi kat aku jib hahah

    ReplyDelete