Saturday, April 11, 2009

apa khabar arnab di kampung?


huh cm nak demam ingat pasal bebudak nie, da besa ke diorg nie...amade,putih,comot,hitam n her babies...aritu abh kol aku, tok empat chan yg kt kampung tu cbuk nak 2eko arnab aku yg kecik tue...bila abah tanya aku,sah2 la aku ckp xbole...diorg ni semua bakal menyewa di bkt sentosa rawang coz nuar hzmate aku soh setup satu blk khas tok rabbits,stor blk bawah tu kitorg nk kemas,so bole lah diorg dok dlm blk tue dgn selesa,lari2,kejar2 antara 1 sm len,pergh hebat imiginasi aku huhuhuh..tapi aku ni slalu outstn,so nuar la kena bantu aku,die pun suke pets gak...hopefully Allah pjgkan la umo arnab2 aku kat kampung,kata org binatang ni mendoakan kita...nanti dpat gaji aku nk bg diorg mkan besar,beli mkanan yg best sket...asyik bagi palets je,cm kite gak xkan nk mkn mee tiap2 ari,nak jugak mkn pizza,secret recipe la n all thats...so sm la gak cm arnab...hah,syamil my best fren kat raub tue,msg arnab yg aku bagi kat die adopt tu dah beranak, so dapatla aku baka dwarf nanti...yehooooo!!!labor day aku blk raub nk jupa family n rabbits aku...daaaaa

2 comments:

  1. amboi amboi mcm confirm je anak cekelat tu baka dwarf...hehehe..kena tgk dia besar sket la jib weh..
    balik labour day?lame lagii la..

    ReplyDelete
  2. halo~ care to join www.arnabkiut.blogspot.com
    banyak ilmu pasal arnab yg kita bleh kongsi bersama~!

    ReplyDelete